Informacja o naborze wniosków o organizowanie prac interwencyjnych w związku z realizacją Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi, finansowanego ze środków rezerwy Funduszu Pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim informuje, że w związku z realizacją Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi finansowanego ze środków rezerwy Funduszu Pracy w terminie od 11.07.2025 r. do 17.07.2025 r., prowadzony będzie nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych.
W ramach Programu zaplanowane jest objęcie ww. formą pomocy 2 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim zamieszkujących na wsi.
Przed wypełnieniem wniosku prosimy o zapoznanie się z:
- Zasadami organizacji prac interwencyjnych
- Zasadami rozpatrywania wniosków o zawarcie umowy o organizowanie prac interwencyjnych
Pobierz Wniosek :
W celu wybrania kodu zawodu prosimy o zapoznanie się z: Klasyfikacją zawodów i specjalności
W celu podania identyfikatora gminy, w której podmiot ma miejsce zamieszkania albo siedzibę prosimy o zapoznanie się: Rejestrem terytorialnym
Pracodawców zainteresowanych organizacją formy pomocy prosimy o składanie kompletnych wniosków:
- w formie papierowej - czytelny podpis wnioskodawcy lub osoby umocowanej do reprezentowania wnioskodawcy musi być złożony na wniosku oraz wszystkich załącznikach. Kompletne wnioski należy złożyć w siedzibie PUP w pokoju nr 208 w godz. 8:00 - 16:00 przy ul. Przemysłowej 4 lub przesłać pocztą na adres PUP. Wnioski, które wpłyną po dniu 17.07.2025 r. zostaną rozpatrzone negatywnie chyba, że w ciągu 30 dni od ich wpływu będzie ogłoszony kolejny nabór wniosków finansowany ze środków Funduszu Pracy (Algorytm).
- w formie elektronicznej – kwalifikowany podpis elektroniczny wnioskodawcy lub osoby umocowanej do reprezentowania wnioskodawcy musi być złożony na wniosku oraz na wszystkich załącznikach. W przypadku użycia profilu zaufanego każdy dokument należy podpisać oddzielnie np. przy pomocy stron: https://obywatel.gov.pl/praca-i-biznes/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany/ lub https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER
Prawidłowo podpisane wnioski wraz z podpisanymi załącznikami należy przesłać za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP, praca.gov.pl lub adresu do e-Doręczeń PUP: AE:PL-51703-44123-SCRSJ-28
Po zapoznaniu się z Zasadami organizacji prac interwencyjnych dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie u pracownika Urzędu 25 759 27 13 wew. 221.
UWAGA !
W przypadku, gdy wniosek jest nieprawidłowo wypełniony lub niekompletny, starosta wyznacza wnioskodawcy co najmniej 7 – dniowy termin na jego uzupełnienie. Wniosek nieuzupełniony we wskazanym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.
„Aktywizacja zawodowa bezrobotnych wspierana jest ze środków rezerwy Funduszu Pracy będącej w dyspozycji Ministry Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej".