Osoby bezrobotne zainteresowane otrzymaniem dofinansowania prosimy o składanie kompletnych wniosków:
- przez okno podawcze w drzwiach wejściowych Powiatowego Urzędu Pracy w godz. 8:00 - 16:00;
- za pośrednictwem operatora pocztowego (wnioski, które wpłyną do Urzędu po terminie 06.12.2021 r. nie będą rozpatrywane);
Wniosek wraz z załącznikami należy połączyć w sposób trwały (spiąć, zszyć) lub włożyć do koperty / obwoluty.
Wniosek może złożyć osoba bezrobotna, która ma podpisany Indywidualny Plan Działania. Osoby, które nie mają sporządzonego IPD przed złożeniem wniosku powinny umówić się telefonicznie z doradcą klienta tel. 25 759 27 13 wew. 402;403;405;407;408.
Przed wypełnieniem wniosków prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi Zasadami finansowania usług i instrumentów rynku pracy przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim w 2021 roku w zakresie przyznawania dofinansowania podjęcia działalności gospodarczej.
Odnośnik do pobrania formularza wniosku:
Wniosek o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej (Algorytm 2021)
W celu podania identyfikatora gminy, w której podmiot ma miejsce zamieszkania albo siedzibę prosimy o zapoznanie się z Rejestrem terytorialnym.
Wzór wypełnionego wniosku.
Wzór wypełnionego formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
- zasady przyznawania dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej,
- wysokość dofinansowania oraz przeznaczenie środków,
- obowiązki osoby otrzymującej środki,
- jak sporządzić plan przedsięwzięcia,
- na co zwrócić uwagę wypełniając wniosek.
Zapis z wideokonferencji z dnia 1 marca 2021 r.
UWAGA !
Prosimy o uważne wypełnianie wniosku zgodnie z załączonym wzorem. Niewypełnienie części rubryk może spowodować negatywne rozpatrzenie wniosku. Ze względu na sytuację epidemiczną w kraju oraz dużą ilość wniosków nie ma możliwości sprawdzenia wniosku przez pracownika Urzędu przed jego złożeniem. Podczas sporządzania planu przedsięwzięcia (załącznik nr 4 do wniosku) należy odnieść się do wszystkich wymienionych zagadnień. Ocena wniosku przez doradcę klienta odbywa się na podstawie informacji dostarczonych przez bezrobotnego w dniu rejestracji, złożonego wniosku oraz rozmowy z doradcą zawodowym. Wszystkie kwalifikacje, szkolenia, kursy, o których wnioskodawca pisze we wniosku powinny być potwierdzone dokumentem. Opinię doradcy klienta (załącznik nr 6 do wniosku) należy załączyć bez wypełnienia. Doradca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Wypełniony wniosek wraz z załącznikami weryfikuje i ocenia Komisja powołana przez Dyrektora Urzędu.