
Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim informuje, że w terminie od 09.12.2022 r. do 12.12.2022 r. prowadzony będzie nabór wniosków o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej dla osób bezrobotnych w związku z realizacją projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie mińskim (IV)" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER).
W 2022 r. maksymalna wysokość dofinasowania wynosi nie więcej niż 6 – krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia.
Projekt skierowany jest do osób poniżej 30 roku życia zarejestrowanych w PUP jako osoby bezrobotne, w szczególności:
- z niepełnosprawnościami,
- długotrwale bezrobotne,
- o niskich kwalifikacjach (osoby posiadające wykształcenie co najwyżej średnie).
Ponadto, pierwszeństwo udziału w projekcie przysługuje osobom niepełnosprawnym.
Przed wypełnieniem wniosków prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi Zasadami finansowania usług i instrumentów rynku pracy przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim w 2022 roku.
Odnośnik do pobrania formularza wniosku:
Wniosek o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej w ramach projektu POWER
W celu podania identyfikatora gminy, w której podmiot ma miejsce zamieszkania albo siedzibę prosimy o zapoznanie się z Rejestrem terytorialnym.
W celu podania kodu PKD przeważającej działalności prosimy o zapoznanie się z wyszukiwarką kodów.
Wzór wypełnionego wniosku.
Wzór wypełnionego formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
Wniosek może złożyć osoba bezrobotna, która ma podpisany Indywidualny Plan Działania. Osoby, które nie mają sporządzonego IPD przed złożeniem wniosku powinny skontaktować się telefonicznie z doradcą klienta tel. 25 759 27 13 wew. 401; 404; 406; 408.
Osoby bezrobotne zainteresowane udziałem w projekcie prosimy o składanie kompletnych wniosków:
- w Punkcie Informacyjno-Podawczym Powiatowego Urzędu Pracy w godz. 8:00 - 16:00;
- za pośrednictwem operatora pocztowego (wnioski, które wpłyną do Urzędu po terminie 12.12.2022 r. nie będą rozpatrywane).
Wniosek wraz z załącznikami należy połączyć w sposób trwały (spiąć, zszyć) lub włożyć do koperty / obwoluty.
Zapraszamy do obejrzenia nagrania z wideokonferencji szkoleniowej z dnia 24.01.2022 r., podczas której Dyrektor PUP omówił m. in.:
- zasady przyznawania dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej,
- wysokość dofinansowania oraz przeznaczenie środków,
- obowiązki osoby otrzymującej środki,
- jak sporządzić plan przedsięwzięcia,
- na co zwrócić uwagę wypełniając wniosek.
Zapis z wideokonferencji z dnia 24 stycznia 2022 r.
Po zapoznaniu się z Zasadami finansowania usług i instrumentów rynku pracy dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie
– Ewelina Markiewicz, Marta Kamińska, tel. 25 759 27 13 wew. 208.
UWAGA !