Nabory wniosków

Nabór wniosków o przyznanie środków Funduszu Pracy w ramach bonu na zasiedlenie dla bezrobotnych lub poszukujących pracy opiekunów osób niepełnosprawnych podejmujących zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą

Print Drukuj

           

Nabór wniosków o przyznanie środków Funduszu Pracy w ramach bonu na zasiedlenie dla bezrobotnych lub poszukujących pracy opiekunów osób niepełnosprawnych podejmujących zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą

Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim informuje, że w ramach środków Funduszu Pracy od 08.08.2025 do wyczerpania środków r. prowadzony będzie nabór wniosków o przyznanie środków Funduszu Pracy w ramach bonu na zasiedlenie dla bezrobotnych lub poszukujących pracy opiekunów osób niepełnosprawnych podejmujących zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą.


 

Przed wypełnieniem wniosku prosimy  skontaktować się z doradcą ds. zatrudnienia, w celu  weryfikacji, czy taka potrzeba została uwzględniana w Indywidualnym Planie Działania.

Pobierz Wniosek :

Wniosek można złożyć:

  1. w formie papierowej - w siedzibie PUP w pokoju nr 104 w godz. 8:00 - 16:00 przy ul. Przemysłowej 4 lub przesłać pocztą na adres PUP.
  2. w formie elektronicznej  – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym wnioskodawcy, podpis musi być złożony na wniosku.
    W przypadku użycia profilu zaufanego dokument należy podpisać np. przy pomocy stron:
    https://obywatel.gov.pl/praca-i-biznes/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany/ lub https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER.

Prawidłowo podpisany wniosek należy przesłać za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej -  ePUAP,  praca.gov.pl lub adresu do e-Doręczeń PUP:  AE:PL-51703-44123-SCRSJ-28

Osoby bezrobotne/opiekunowie zainteresowani wnioskowaniem o wydanie bonu na zasiedlenie, więcej informacji uzyskają pod nr telefonu 25 759 27 13 wew. 120

UWAGA !
W przypadku, gdy wniosek jest nieprawidłowo wypełniony lub niekompletny, starosta wyznacza wnioskodawcy co najmniej 7 – dniowy termin na jego uzupełnienie. Wniosek nieuzupełniony we wskazanym terminie pozostawia się bez rozpoznania.
​​​

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu