"Kompetentny urzędnik – zadowolony klient"
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2: Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
Dnia 5 grudnia 2011 r. pomiędzy Województwem Mazowieckim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Warszawie, a Powiatem Mińskim – Powiatowym Urzędem Pracy w Mińsku Mazowieckim została podpisana umowa o dofinansowanie realizacji projektu „Kompetentny urzędnik - zadowolony klient".
Realizacja projektu trwała w okresie od 12.08.2011 do 31.12.2013 r.
Głównym celem niniejszego projektu było upowszechnianie usług z zakresu pośrednictwa pracy świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Maz. w okresie do końca 2013 r.
Cele szczegółowe projektu:
- zwiększanie dostępu do usług z zakresu pośrednictwa pracy przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Maz. w okresie do końca 2013 r.,
- podnoszenie jakości usług z zakresu pośrednictwa pracy świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Maz. w okresie do końca 2013 r.
W ramach niniejszego projektu zostały podjęte następujące działania:
- kontynuacja zatrudnienia 2 pośredników pracy,
- realizacja szkoleń dla 2 pośredników pracy,
- promocja projektu.
Całkowita wartość wydatków wynosi: 132 555,66 zł, w tym:
- dofinansowanie: 112 672,30 zł,
- wkład własny: 19 883,36 zł.