Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Mińsku Mazowieckim informuje, że nie będą udzielane odpowiedzi na korespondencję otrzymaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.).
Zgodnie z ww. przepisami podanie powinno zawierać co najmniej: wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Powiatowy Urząd Pracy przyjmuje dokumenty w formatach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U. z 2018 r. poz. 180).
UWAGA!
Wnioski, wyjaśnienia, odwołania i inne pisma kierowane do Urzędu należy składać na piśmie w formie:
- papierowej lub
- elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP lub portalu www.praca.gov.pl
Korespondencja otrzymana za pośrednictwem mejli może mieć wyłącznie charakter informacyjny i nie będzie brana pod uwagę do rozstrzygnięcia postępowania administracyjnego.