ORAZ ROCZNEGO RAPORTU SKŁADEK RMUA ZA ROK 2024
Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim zaprasza po odbiór rozliczenia PIT-11 za rok 2024 w terminie od 31.01.2025 r. do 14.02.2025 r. w siedzibie Urzędu w Punkcie informacji o rejestracji i świadczeniach (parter) w godzinach 08.00-15.30.
Osoby zgłaszające się po odbiór PIT 11 muszą okazać dokument tożsamości.
W przypadku nieodebrania dokumentów do 14.02.2025 r. zostaną one wysłane do dnia 28.02.2025 r. w następujący sposób:
- drogą elektroniczną, jeżeli bezrobotny wskazał podczas rejestracji w urzędzie pracy kontakt poprzez konto w systemie praca.gov.pl lub
- listem poleconym za pośrednictwem operatora pocztowego na wskazany przez bezrobotnego adres korespondencyjny.
UWAGA!
Informacje o przychodach z innych źródeł oraz o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 wraz z rocznym raportem składek społecznych i zdrowotnych otrzymają osoby, którym w roku 2024 wypłacono zasiłek dla bezrobotnych lub/i dodatek aktywizacyjny.
Obowiązek wystawienia przez Urząd informacji podatkowej PIT 11 nie dotyczy osób, które w roku 2024 pobierały stypendia stażowe lub szkoleniowe zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 102a ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2024 r, poz. 226 z późn. zm.).
Informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 759 27 13 wew. 203 lub osobiście w siedzibie Urzędu w pokoju 203 (I piętro). Osoba do kontaktu: Katarzyna Grudzińska.