Kompetentny urzędnik - zadowolony klient

logo Kapitał Ludzki
 

"Kompetentny urzędnik – zadowolony klient"

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2: Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.

Dnia 5 grudnia 2011 r. pomiędzy Województwem Mazowieckim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Warszawie, a Powiatem Mińskim – Powiatowym Urzędem Pracy w Mińsku Mazowieckim została podpisana umowa o dofinansowanie realizacji projektu „Kompetentny urzędnik - zadowolony klient".   

Realizacja projektu trwała w okresie od 12.08.2011 do 31.12.2013 r.

Głównym celem niniejszego projektu było upowszechnianie usług z zakresu pośrednictwa pracy świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Maz. w okresie do końca 2013 r.

Cele szczegółowe projektu:

  • zwiększanie dostępu do usług z zakresu pośrednictwa pracy przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Maz. w okresie do końca 2013 r.,
  • podnoszenie jakości usług z zakresu pośrednictwa pracy świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Maz. w okresie do końca 2013 r.

W ramach niniejszego projektu zostały podjęte następujące działania:

  • kontynuacja zatrudnienia 2 pośredników pracy,
  • realizacja szkoleń dla 2 pośredników pracy,
  • promocja projektu.

Całkowita wartość wydatków wynosi: 132 555,66 zł, w tym:

  • dofinansowanie: 112 672,30 zł,
  • wkład własny: 19 883,36 zł.

Informacje o publikacji dokumentu