HtmlBox

Nabory wniosków

Публикатор

Nabór wniosków o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej dla osób bezrobotnych w ramach środków Funduszu Pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim informuje, że w terminie od 03.03.2025 r. do 05.03.2025 r. prowadzony będzie nabór wniosków o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej dla osób bezrobotnych w ramach środków Funduszu Pracy.
W 2025 r. maksymalna wysokość dofinasowania wynosi nie więcej niż 6 – krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia.

Przed wypełnieniem wniosków prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi Zasadami finansowania instrumentów rynku pracy przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim w 2025 roku.
 Nagranie ze spotkania informacyjnego dla osób zamierzających ubiegać się o środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej, które odbyło się z 16 stycznia 2025 r.: https://youtu.be/yZJzaGl-uB8

Odnośnik do pobrania formularza wniosku: Wniosek o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej
 
W celu podania identyfikatora gminy, w której podmiot ma miejsce zamieszkania albo siedzibę prosimy o zapoznanie się z Rejestrem terytorialnym.


W celu podania kodu PKD przeważającej działalności prosimy o zapoznanie się z Polską Klasyfikacją Działalności PKD 2025. Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowa Polska Klasyfikacja Działalności - PKD 2025, która zastąpiła dotychczasową - PKD 2007. Nowa klasyfikacja PKD obowiązuje we wszystkich rejestrach publicznych, w tym w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Wzór wypełnionego wniosku.
Wzór wypełnionego formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.


Wniosek może złożyć osoba bezrobotna, która ma podpisany Indywidualny Plan Działania. Osoby, które nie mają sporządzonego IPD przed złożeniem wniosku powinny skontaktować się telefonicznie z doradcą klienta tel. 25 759 27 13 wew. 404; 406; 408.
 
Osoby bezrobotne zainteresowane otrzymaniem dofinansowania prosimy o składanie kompletnych wniosków:

  • w siedzibie tut. Urzędu pokój nr 223 w godz. 8:00 - 16:00;
  • za pośrednictwem operatora pocztowego (wnioski, które wpłyną do Urzędu po terminie 05.03.2025 r. nie będą rozpatrywane).

 
Wniosek wraz z załącznikami należy połączyć w sposób trwały (spiąć, zszyć) lub włożyć do koperty / obwoluty.

Po zapoznaniu się z Zasadami finansowania instrumentów rynku pracy dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie u pracownika Urzędu tel. 25 759 27 13 wew. 208.

Przed złożeniem wniosku o dofinansowanie wymagane jest spotkanie z doradcą zawodowym.
Zapisy na poradę zawodową tylko online pod adresem: 

- porada zawodowa w dn. 03.03.2025 godz. 10:00 https://tiny.pl/3h1j5cvq

- porada zawodowa w dn. 03.03.2025 godz. 13:00 https://tiny.pl/2stm4hr5

Prosimy o uważne wypełnianie wniosku zgodnie z załączonym wzorem. Niewypełnienie części rubryk może spowodować negatywne rozpatrzenie wniosku. Podczas sporządzania planu przedsięwzięcia (załącznik nr 4 do wniosku) należy odnieść się do wszystkich wymienionych zagadnień.
Przed złożeniem wypełnionego wniosku istnieje możliwość skontaktowania się z pracownikiem PUP i zweryfikowania poprawności wypełnienia wniosku.
Pracownik PUP nie wypełnia wniosków.
Wszystkie kwalifikacje, szkolenia, kursy, o których wnioskodawca pisze we wniosku powinny być potwierdzone dokumentem. Wypełniony wniosek wraz z załącznikami weryfikuje i ocenia Komisja powołana przez Dyrektora Urzędu.


Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów