Nabór wniosków w ramach programu regionalnego "MAZOWSZE 2025 - Osoby bezrobotne z niepełnosprawnością"


Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim w związku z realizacją Programu Regionalnego „MAZOWSZE 2025 – Osoby bezrobotne z niepełnosprawnością" informuje, że:
  • w terminie od  20.01.2025 r. do wyczerpania limitu środków prowadzony jest nabór wniosków o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu na okres do 5 miesięcy dla osoby niepełnosprawnej.
  • w pokoju nr 207 Powiatowego Urzędu Pracy w godz. 8:00 - 16:00;
  • za pośrednictwem operatora pocztowego. 

Mając na uwadze wskaźniki efektywności zatrudnieniowej w pierwszej kolejności rozpatrywane będą wnioski z deklaracją zatrudnienia na okres co najmniej 30 dni.

Po zapoznaniu się z Zasadami finansowania instrumentów rynku pracy dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie u pracownika Urzędu tel. 25 759 27 13 wew. 207.

UWAGA !
Przed złożeniem wypełnionego wniosku istnieje możliwość skontaktowania się z pracownikiem PUP i zweryfikowania poprawności wypełnienia wniosku.
Pracownik PUP nie wypełnia wniosków.
 

  • nabór wniosków o skierowanie na szkolenie prowadzony będzie w terminie późniejszym - planowanym miesiąc: LUTY 2025 r.

 

  • w terminie od 15.01.2025 r. do 21.01.2025 r. prowadzony jest nabór wniosków o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej dla osób bezrobotnych niepełnosprawnych. W 2024 r. maksymalna wysokość dofinasowania wynosi nie więcej niż 6 – krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia


Przed wypełnieniem wniosków prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi Zasadami finansowania instrumentów rynku pracy przez Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim w 2025 roku.
 
Odnośnik do pobrania formularza wniosku: Wniosek o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej
 
W celu podania identyfikatora gminy, w której podmiot ma miejsce zamieszkania albo siedzibę prosimy o zapoznanie się z Rejestrem terytorialnym.

W celu podania kodu PKD przeważającej działalności prosimy o zapoznanie się z Polską Klasyfikacją Działalności PKD 2025. Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowa Polska Klasyfikacja Działalności - PKD 2025, która zastąpiła dotychczasową - PKD 2007. Nowa klasyfikacja PKD obowiązuje we wszystkich rejestrach publicznych, w tym w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Wzór wypełnionego wniosku.
Wzór wypełnionego formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.

Wniosek może złożyć osoba bezrobotna, która ma podpisany Indywidualny Plan Działania. Osoby, które nie mają sporządzonego IPD przed złożeniem wniosku powinny skontaktować się telefonicznie z doradcą klienta tel. 25 759 27 13 wew. 404; 406; 408.
 
Osoby bezrobotne zainteresowane otrzymaniem dofinansowania prosimy o składanie kompletnych wniosków:

  • w siedzibie tut. Urzędu pokój nr 223 w godz. 8:00 - 16:00;
  • za pośrednictwem operatora pocztowego (wnioski, które wpłyną do Urzędu po terminie 21.01.2025 r. nie będą rozpatrywane).

Wniosek wraz z załącznikami należy połączyć w sposób trwały (spiąć, zszyć) lub włożyć do koperty / obwoluty.

Po zapoznaniu się z Zasadami finansowania instrumentów rynku pracy dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie u pracownika Urzędu tel. 25 759 27 13 wew. 208.

UWAGA!
Przed złożeniem wniosku o dofinansowanie wymagane jest spotkanie z doradcą zawodowym tylko dla osób bezrobotnych, które NIE korzystały wcześniej z poradnictwa zawodowego w formie porady grupowej SZANSA NA BIZNES.
Zapisy na grupową poradę zawodową tylko online pod adresem: https://tiny.pl/4-qnpcf5 .
Porada grupowa odbędzie już w najbliższy piątek 17 stycznia 2025 r. godz. 9.00, 11.00 oraz 13.00 w sali konferencyjnej Urzędu (pok. 216, I piętro).
Na każde spotkanie może zapisać się nie więcej niż 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP!
Zapraszamy!


Prosimy o uważne wypełnianie wniosku zgodnie z załączonym wzorem. Niewypełnienie części rubryk może spowodować negatywne rozpatrzenie wniosku. Podczas sporządzania planu przedsięwzięcia (załącznik nr 4 do wniosku) należy odnieść się do wszystkich wymienionych zagadnień.
Przed złożeniem wypełnionego wniosku istnieje możliwość skontaktowania się z pracownikiem PUP i zweryfikowania poprawności wypełnienia wniosku.
Pracownik PUP nie wypełnia wniosków.
Wszystkie kwalifikacje, szkolenia, kursy, o których wnioskodawca pisze we wniosku powinny być potwierdzone dokumentem. Wypełniony wniosek wraz z załącznikami weryfikuje i ocenia Komisja powołana przez Dyrektora Urzędu.