swoją ofertę pracy możesz zgłosić tylko w jednym wybranym przez siebie powiatowym urzędzie pracy, może to być urząd w powiecie, w którym prowadzisz swoją działalność albo w powiecie
gdzie będzie wykonywana praca albo w dowolnym wybranym przez siebie urzędzie w Polsce.
Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim przyjmuje oferty pracy w sposób:
- elektronicznie - wypełniony i odręcznie podpisany druk należy przesłać na adres e-mail: posrednictwopracy@minskmazowiecki.praca.gov.pl
- elektronicznie za pośrednictwem e-formularza dostępnego na stronie: https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup#/wyborSprawy/oferty
- osobiście,
- pocztą tradycyjną.
Uwagi:
- Urząd nie może przyjąć oferty pracy jeżeli pracodawca zawarł w zgłoszeniu krajowej oferty wymagania naruszające zasadę równego traktowania w zatrudnieniu w rozumieniu przepisów prawa pracy i mogą dyskryminować kandydatów, w szczególności ze względu na płeć, wiek, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, wyznanie lub orientację seksualną
- Urząd może nie przyjąć oferty pracy, w szczególności jeżeli pracodawca w okresie do 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty pracy został ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za naruszenie przepisów prawa pracy albo jest objęty postępowaniem dotyczącym naruszenia przepisów prawa pracy (zgodnie z art. 36 ust. 5e i 5f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 475). Urząd powiadamia pracodawcę pisemnie o odmowie przyjęcia oferty pracy.
Punkt Obsługi Pracodawców mieści się w siedzibie urzędu w pokoju 104
ul. Przemysłowa 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. 25 759 27 13 wew. 110
e-mail: posrednictwopracy@minskmazowiecki.praca.gov.pl